Fortsätt till huvudinnehåll

Tillbaka efter två veckors paus...

...med dessa tre låtar, som uppfyller mitt medvetande just nu!

Kelly och Ozzy Osborn - Changes
Minnen från Bengtsfors

Bosson - You opened my eyes
Minnen från Göteborg

Leo Sayer - When I need you
Minnen från Ed

Underbart liv! Underbar musik!

Lyssna och minns! =)

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Kul att du är tillbaka=)
Har du semester snart eller?
Kram Maria H
Hej Maria! Jag jobbar veckan efter midsommar sedan har jag semester! :) Kram Ellinor