Fortsätt till huvudinnehåll

Hjärnan gå på högvarv!

Nu är det verkligen mycket i mitt huvud!

07.30-11.00 - biträdande rektor - mycket nya dokument och info som ska förankras i personalen, så även i morgon och resten av terminen! :)

11.00-11.30 - leta parkeringar på isiga gator och torg i kära Göteborg. Inte lätt! Betalade 135 kr för att parkera i 6 timmar!!!!

11.30-16.00 - gestaltande redovisning med min grupp! :) Mycket bra diskussioner med två andra grupper + lärare!

16.00 - sushi

Somnade så gott när jag kom hem! Kunde ju knappt sova alls natten mellan söndag och måndag eftersom att tankarna snurrade och snurrade!

Vaknade vid 20.00 - nu blir det träning på dansmattan! Min koordination är ett skämt, men jag tränar kondition ändå! ;)

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det gåtfulla landet

I det gåtfulla landet Vila finns näckrosor i rosa och lila I varje möte med färgglada tjädrar får du gåvor i form utav fjädrar När du vaknar minns du ingenting men på huvudkudden ligger en nätt liten ring Under kudden ligger fjädrar som ger kraft en energi du aldrig tidigare haft Välkommen till det gåtfulla landet Vila Kanske ses vi inatt, nu måste jag kila