lördag 26 september 2009

Bokmässa och fotografering!!

Det har verkligen varit stiltje på min blogg under ett bra tag nu, närmare bestämt en månad. Jag ska i alla fall försöka börja skriva en dag i veckan igen till att börja med. Jobbet tar mycket tid och på kvällarna nu på hösten är det mycket som lockar på TV. =)

Idag har jag tagit sovmorgon. Underbart! Imorgon planerar jag att vara på Bokmässan redan vid 09.00. Det ser jag fram emot!

Efter Bokmässan ska jag fotograferas! =)Det blir extra kul nu när jag varit hos frisören. Jag åkte på drop-in efter jobbet igår, utan att ha planerat hur jag skulle klippa mig. Visste bara ATT jag ville klippa mig. Blev jättenöjd med resultatet. Ljusa slingor och lite lugg! =)

Hoppas ni som läser detta inlägg mår bra och har en lugn och skön helg!

Kramar Ellinor

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka, brukar kika in varje dag för att se om du skrivit något nytt.
Hoppas du haft det bra på bokmässan o hittat många fynd.
Du får lägga ut några blider efter att du blivit fotograferad.
Ha det gott
Kramis Maria H