Fortsätt till huvudinnehåll

Skrivpuff 141, augusti - inspirationsord: leta

I år har jag letat efter en självkänsla och ett självförtroende som kan bära mig hela vägen. Drömmen har alltid varit att ha en bok i hand, som jag skapat här i världen.

Två dagar in på den nya året, det år vi kallar 2015, så hände något magiskt.
Jag fann en sida driven av en engagerad författare, att börja skriva var logiskt.

Skrivpuff gav mig vingar.
På vattnet blev det ringar.

I dagarna blir mina första två böcker klara.
I september jag till Bokmässan ska fara.

TACK ANN OCH ALLA ANDRA SKRIVPUFFARE FÖR VINGARNA!!

Kommentarer

Men så underbart!!!! Jag blir rörd av glädje för din skull. Jättemycket GRATTIS till ditt skapande och skrivande <3
Blommen sa…
Vad himla bra, gratulerar!

Populära inlägg i den här bloggen

Det gåtfulla landet

I det gåtfulla landet Vila finns näckrosor i rosa och lila I varje möte med färgglada tjädrar får du gåvor i form utav fjädrar När du vaknar minns du ingenting men på huvudkudden ligger en nätt liten ring Under kudden ligger fjädrar som ger kraft en energi du aldrig tidigare haft Välkommen till det gåtfulla landet Vila Kanske ses vi inatt, nu måste jag kila