Fortsätt till huvudinnehåll

Julmys!


Idag har jag varit ute och käkat med Kelly. Hon planerar sitt bröllop. Spännande! Vi provade en spansk restaurang på Drottninggatan. Jag fick en jättefin försenad födelsedagspresent. Ett grönt halsband av märket SNÖ, mitt första SNÖ-halsband. Blev SÅÅ glad! Det ska jag ha på mig på julfesten på fredag!

Jag ser sååå mycket framemot luciafirande på skolan på fredag. Det blir första luciatåget på vår skola. Historiskt! =)

Jag önskar mig mascara och hårinpackning i julklapp, men den allra, allra bästa julklappen vore om Lenny fick ett jobb! Imorgon kanske han har en jobbintervju inbokad! Håll tummarna!!!





Nästa inlägg blir inlägg 100 och då satsar jag på 3000 besökare!

Kommentarer

Henriette sa…
Qu'il est joli ce blog!
Un amical bonjour de France.
Anonym sa…
Svar; Ja, hoppas min bebis kommer snart, jag orkar inte vänta mera på den! I värsta fall blir jag igångsatt till helgen... Suck... Jag undrar så vad det är för bebis i magen! :D
Kram
Anonym sa…
håller både hela familjens tummar....kramkram
Anonym sa…
Hoppas att ni har det bra. Hur gick det för Lenny på intervjun?
Kram Maria H

Populära inlägg i den här bloggen

Det gåtfulla landet

I det gåtfulla landet Vila finns näckrosor i rosa och lila I varje möte med färgglada tjädrar får du gåvor i form utav fjädrar När du vaknar minns du ingenting men på huvudkudden ligger en nätt liten ring Under kudden ligger fjädrar som ger kraft en energi du aldrig tidigare haft Välkommen till det gåtfulla landet Vila Kanske ses vi inatt, nu måste jag kila