Fortsätt till huvudinnehåll

Sommar, sommar, sommar!

Nu har vi haft semester i två veckor. Vi börjar komma in i ett riktigt härligt semestertempo. Här kommer lite kort från vår semester i Ed.

I torsdags (3/7) var vi på Allsång i Ed och passade på att fika. Här äter min systerdotter glass, Piggelin. =)

Vi hann förstås med att leka en hel del med Gabriella. Här är hon tillsammans med min lillasyster Evelina och hennes kompis Magdalena. Den lilla korgen som finns bakom Gabriella fick hon av mamma på Allsång, där de även sålde hemslöjd. I korgen låg det en liten docka. =)

Örjan la i båten i Lilla Le på lördagen (5/7). Jag och mamma gjorde baugetter, så gav i oss ut på sjön. Jag, Lenny, mamma, Örjan och Oscar. Mys! =)

Här är jag och Lenny under båtfärden. =) Fina i färgglada flytvästar eller hur?!

På lördagen (5/7) arbetade Evelina sin första dag i strandkiosken. Även hon äter Piggelin! =) Fin hon är lillasyster!

Också leka lite mer med Bella. Mamma gömde sig här ute i hallen och Bella hittade henne till slut och gjorde henne sällskap. =)

Hoppas att ni har en härlig semester!

Kram Ellinor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det gåtfulla landet

I det gåtfulla landet Vila finns näckrosor i rosa och lila I varje möte med färgglada tjädrar får du gåvor i form utav fjädrar När du vaknar minns du ingenting men på huvudkudden ligger en nätt liten ring Under kudden ligger fjädrar som ger kraft en energi du aldrig tidigare haft Välkommen till det gåtfulla landet Vila Kanske ses vi inatt, nu måste jag kila