Fortsätt till huvudinnehåll

Energi över till att blogga

De senaste dagarna har jag varit så trött på kvällarna att jag tänkt blogga, men när jag försökt logga in på sidan och jag inte loggats in automatiska har jag inte orkat skriva användarnamn och lösenord. Då är man trött!

Helgen har börjat väldigt bra! Kontrast från veckan som varit. Jag har haft lite otur. Blev bland annat påkörd bakifrån när jag var på väg till jobbet på onsdags och när jag kom ut ifrån vårdcentralen (uppsökte läkare pga. smärtor i rygg och nacke), så hade någon parkerat såååå nära min bil, så att jag inte kunde komma in på förarsidan. Fick gå in på passagerarsidan och klättra över till ratten.

Jo, helgen har börjat bra var det! Jag var på Backa 3 och röntgade nacke och rygg. De stängde kl. 15.00, så fick åka tidigare från jobbet idag. (Tar igen det i helgen, dags att lägga schema för läsåret 10/11.)



När jag var klar på röntgen, så fick jag se en smyckesaffär med REA!!! Det bästa av allt, nästan helg utan kunder EN LÖNEHELG! (Kan ju bero på att ingen slutat jobba ännu.) Jag började genast leta efter presenter. Hittade en massa fina saker!

I morgon är det städdag med bostadsrättsföreningen. Ha en mysig helg!

Kramar Ellinor

Kommentarer

Anonym sa…
Hejsan! Skrev ett inlägg igår men d kom visst inte med så jag gör ett nytt försök. hoppas allt är bra med dig efter krocken, såg de nåt på röntgen?
Hur långt har Lenny kvar på körkortet?
Träffade din far igår på Thai-restaurangen i U-a.
Kram Maria H
Hej Maria! Vad du också och käkade Thai-mat igår?! :-)

Jag har ont i rygg och nacke, men tror och hoppas att det inte är så allvarligt.

Jag får svar från läkare vad gäller röntgenbilderna i nästa vecka.

Lenny har nog körkort innan bröllopet! :-)

Ha en bra helg!

kram Ellinor

Populära inlägg i den här bloggen

Det gåtfulla landet

I det gåtfulla landet Vila finns näckrosor i rosa och lila I varje möte med färgglada tjädrar får du gåvor i form utav fjädrar När du vaknar minns du ingenting men på huvudkudden ligger en nätt liten ring Under kudden ligger fjädrar som ger kraft en energi du aldrig tidigare haft Välkommen till det gåtfulla landet Vila Kanske ses vi inatt, nu måste jag kila