måndag 21 november 2016

En annorlunda jul i vår by - Linas presentation

Snart börjar bloggjulkalendern "En annorlunda jul i vår by". Här är Lina. Hon är huvudkaraktären i bloggjulkalendern.





Hej!

Jag heter Lina. Jag är 9 år. Jag bor i en liten by som heter Lerdala. Vi är fyra personer i min familj. Jag, storebror Linus, mamma Lena och pappa Stig. Vi bor på Tomtebacken 1 och på Tomtebacken 2 bor min vän Frida.

Kom ihåg att om det finns någon på din skola eller där du bor, som är lite annorlunda, så är det faktiskt bra. Den människa som är annorlunda kan också vara väldigt snäll.

Vi ses igen 1 december. Då börjar bloggjulkalendern.

Hälsningar
Lina

4 kommentarer:

B i r g i t t a sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tricia sa...

Annorlunda är oftare något bra än något dåligt!

Grå papegoja sa...

Vad spännande med en bloggjulkalender.

Ellinor Wikman sa...

Tack Grå Papegoja! Det ska bli så kul!!!